Sunday, February 18, 2007

和好如初

近来,身边不时有人会问我:"怎样,和好了吗?"
我就回一句:"hng...你怎么知道?"
"我有看你的blog嘛!"

我现在才知道,原来身边的亲人、朋友有看我的blog.
oh,原来有人关心我的感觉是那么的~~温暖。

真的要用力的谢谢我爸赞助我在上个礼拜去韩国找他,
爸,我爱你!!

现在我们和好如初了,一切都好。
不好意思,让大家担心了。

最后当然要谢谢大家的关心,小女子真的受宠若惊。

7 comments:

Je said...

oh really? then congratulation, waiting 4 your wedding dinner oh..hehe

Je said...

wo ye gei ni wo de blog

http://jiaehian.blogspot.com

1fan said...

haha... when you get married no matter where am I, I will flight back :p

PEIHOON said...

jiaehian: wah, so fast, want to attend my wedding dinner liao!! when you want to find a girlfren ooo? or u had one already?

1fan: u say de arrr, i will remember, hehe.
if u suddenly get married, i will also attend your wedding diner whenever u held.
haha.

Anonymous said...

无意中找到你的blog。。。
后来竟然发现,原来我们有一面之缘 =.=
不怪的我越看越熟悉。。。

Elain said...

哈哈,佩芬,恭喜你們和好如初了!當時我知道這件事之後,覺得很不可思議,因爲你們真的很有夫妻相吔!我在想,你們應該還會在續前緣的吧!那現在好了啊,你要更加珍惜他哦,別隨意說分開,因爲你還是很在意他,他更加不能沒有你。願你倆永遠幸福,白頭偕老哦!

PEIHOON said...

haha, elain....
this blog was wrote long time ago loh...
next time must see the date ooo